Tandem loňských vítězných trofejí, získaných Jihočeskou centrálou cestovního ruchu (JCCR) v rámci 12. ročníku Velké ceny cestovního ruchu v kategoriích Nejlepší jednotná kampaň za Jižní Čechy Pohodové a Nejlepší turistický produkt za Pivní stezky v jižních Čechách, nyní rozšířilo druhé místo v kategorii Nejlepší turistický produkt za projekt Zlaté stezka.
Vyhlašovateli letošního 13. ročníku této prestižní odborné soutěže byly stejně jako v předchozích letech vydavatelství COT media a společnost Veletrhy Brno. Smyslem soutěže je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a na atraktivní novinky z oboru. S trofejemi z Brna tak odjíždějí autoři vydařených turistických produktů a elektronických projektů, zadavatelé kvalitních marketingových kampaní, tvůrci lázeňských a wellness balíčků, stejně jako představitelé oblíbených cestovních kanceláří.
„Největším oceněním jsou pro nás především spokojení návštěvníci, kteří k nám ve stálém hojnějším počtu přijíždějí z celého světa. A není třeba připomínat, že právě oni jsou velmi významným zdrojem příjmů státních, krajských i obecních rozpočtů. Cestovní ruch je důležitou součástí národního hospodářství a stejně jako jiná odvětví potřebuje kvalitní a erudované profesionály. Proto nás nesmírně těší ocenění udělená odborníky, protože jsou důkazem toho, že jdeme správnou cestou,“ okomentoval verdikt poroty letošní Velké ceny cestovního ruchu ředitel JCCR Jaromír Polášek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva