Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) proto v minulých dnech hostila zhruba třicítku zahraničních influencerů, kteří prostřednictvím svých profilů na sociálních sítích, předali informace o turistických zajímavostech regionu uživatelům Facebooku, Instagramu apod. za hranicemi ČR.
„Význam nových médií a sociálních sítí roste. Přímo úměrně tomu sílí i význam různých forem on-line marketingu, kam patří i takzvaný influencer marketing. Jde o zcela nový způsob, který by do budoucna mohl rozšířit propagační mix jižních Čech,“ uvedl ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu (JCCR) Jaromír Polášek.
Influencer svými názory ovlivňuje chování a rozhodování ostatních lidí, a tak má vliv na trhu. Jejich followeři (sledující) k nim vzhlíží a nechávají se jimi inspirovat. V současné době, zejména díky sociálním sítím, blogům a podobně, je influencer schopen přímo či nepřímo ovlivnit velké množství lidí, které osobně ani nezná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva