Mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) sklízela významná odborná ocenění, nyní střídá značka Jižní Čechy opravdová láska.
„Naše hlavní marketingové téma se v roce 2020 zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když může zdát nekomfortní, tak patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. V dnešní době plné neomezených možností, jak vylepšit image, se zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ představil nové téma veřejnosti ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.
Téma Jižní Čechy opravdová láska odhaluje srdečnost místních lidí, uměleckou tradici, poctivost řemesel, unikátní gastronomické produkty a speciality, lásku ke krajině, farmaření, rybolovu či myslivosti. Osobní a trvalý vztah k místním památkám.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva