JCCR: Na letošním Holiday World Jihočeši představí opravdovou lásku

30.01.2020 22:01 | Zprávy

Na letošním 29. ročníku mezinárodních veletrhů cestovního ruchu a regionální turistiky Holiday World & Region World v Praze Letňanech ve dnech 13. – 16. února představí Jihočeši novou značku, s níž budou svůj region prezentovat na turistických trzích v tuzemsku i zahraničí.

JCCR: Na letošním Holiday World Jihočeši představí opravdovou lásku
Foto: JCCR
Popisek: Jihočeská centrála cestovního ruchu - logo

Mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) sklízela významná odborná ocenění, nyní střídá značka Jižní Čechy opravdová láska.

„Naše hlavní marketingové téma se v roce 2020 zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když může zdát nekomfortní, tak patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. V dnešní době plné neomezených možností, jak vylepšit image, se zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ představil nové téma veřejnosti ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.

Téma Jižní Čechy opravdová láska odhaluje srdečnost místních lidí, uměleckou tradici, poctivost řemesel, unikátní gastronomické produkty a speciality, lásku ke krajině, farmaření, rybolovu či myslivosti. Osobní a trvalý vztah k místním památkám.

„Takoví jsou Jihočeši a jižní Čechy. Region s bohatou historií, unikátními památkami a malebnou přírodou, nabízející jedinečné turistické zážitky. My předáváme emoce, které jižní Čechy vyvolávají. Emoce, které si může odvézt každý návštěvník. Emoce, které jsou opravdové a přetrvávající v paměti. Emoce, které hřejí u srdce,“ konstatoval Polášek.

Podle manažerky marketingu JCCR Jany Píchové se téma, zdůrazňující také opravdovost jižních Čech, zaměří mimo jiné například na odkaz reformátorů mistra Jana Husa a Petra Chelčického. Osobnosti prosazující nenásilí, sociální cítění, pevnost názorů, nepodřizování se autoritativní moci ani většině. Současně si ale téma Jižní Čechy opravdová láska si ponechává pohodu, která je součástí povědomí o regionu.

„Pohoda jako taková zůstává i v nadcházejícím roce jako důležitá součást zážitku. Zároveň ale tento zážitek bude obohacen o vřelou emoci, lásku, opravdovost a důvěru k regionu,“ dodala Píchová.

Vedoucí Turistického informačního centra jižní Čechy Radek Dvořák připomněl, že součástí expozice jižních Čech, partnerského regionu veletrhů, budou v Letňanech různé prezentace loga Jižní Čechy opravdová láska. Chybět nebudou ochutnávky jihočeských koláčů a hudební skupina skupina Hrajeto. V pátek 14. února se zde uskuteční v přítomnosti zástupců Jihočeského kraje křest brožury Opravdová historická města.

Mezinárodní veletrh cestovního ruchu Holiday World je nejvýznamnější akcí svého druhu v regionu střední Evropy, kde se tradičně prezentuje téměř celý svět. Nechybí tak národní turistické centrály tradičních evropských zemí i vzdálených destinací, jako Ameriky, Asie nebo Afriky. Na turistické zážitky lákají regiony České republiky, zájezdy do celého světa zde nabízejí desítky cestovních kanceláří a agentur. Loňskou novinkou bylo spojení s veletrhem Památky – Muzea – Řemesla, čímž došlo logické synergii mezi památkami a cestovním ruchem. Stejně jako v předchozích letech bude Holiday World rozdělen na dny pro odbornou veřejnost (čtvrtek 13. a pátek 14. 2.) a dny pro laickou veřejnost (sobota 15. a neděle 16. 2.).

Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) je organizace zřízená Jihočeským krajem k výkonu funkce destinačního managementu pro region jižní Čechy. Hlavním cílem je realizace projektů zaměřených na rozvoj turistické nabídky a prezentace regionu jako turisticky atraktivní destinace v tuzemsku i zahraničí. Tvoří produktové linie a zajišťuje vydávání tištěných propagačních materiálů. JCCR je provozovatelem Informačního Systému Cestovního Ruchu Jihočeského kraje ZDE. JCCR koordinuje činnost turistických oblastí na území Jihočeského kraje, spolupracuje s městy a obcemi, infocentry a subjekty cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru. Úzce spolupracuje s agenturou CzechTourism, včetně jejích zahraničních zastoupení, komunikuje a spolupracuje se zahraničními partnery při tvorbě a realizaci přeshraničních projektů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Neoprávněná činnost pro cizí moc

Dobrý den, mám dotaz k tomu novému chystanému zákonu, který má trestat neoprávněnou činnost pro cizí moc. Nechápu, co je tím myšleno. Vy ano? Pokud je přeci něco nezákonné, tak na to jsou tresty nebo má trestat nějakou činnost, která není nezákonná? A lze za takovou činnost pak vůbec někoho postihov...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha postaví severní vestibul stanice metra Vltavská

16:26 MHMP: Praha postaví severní vestibul stanice metra Vltavská

Rada hl. m. Prahy odsouhlasila zapracování požadavku na vybudovaní severního vestibulu stanice metra…