Ruší svou účast na březnovém veletrhu v Pasově a dubnový Travelfest v Českých Budějovicích. Finanční prostředky, původně plánované na tyto akce, budou využity na financování nové kampaně zaměřené na domácí cestovní ruch a blízké trhy.
„Neměli jsme na výběr. Nikdo totiž další vývoj situace nedokáže odhadnout. Jaká omezující opatření při cestování či návštěvě hromadných akcí, navíc s mezinárodní účastí, nás čekají? Jak budou reagovat návštěvníci? Nebudeme nakonec na veletrhu sami? Podobných otázek je spousta? Odpověď žádná. Odpovědnost za efektivitu hospodaření s rozpočtem organizace zůstává. Nejsme panikáři, ale ani volnomyšlenkáři. Výsledkem je toto mé rozhodnutí,“ okomentoval kroky Jihočeské centrály cestovního ruchu její ředitel Jaromír Polášek.
Připomněl, že důležitým faktorem při rozhodování byl aktuální pokles zahraničních návštěvníků a z toho nově vyplývající potřeba dalších investic do zintenzivnění marketingových aktivit zaměřených na domácí návštěvníky. „Každý zřejmě zaznamenal, s jakým poklesem tržeb se už nyní potýkají hoteliéři a další ubytovatelé v regionu. My jim musíme pomoci, a to bezodkladně s tím, jak tyto ztráty eliminovat, či alespoň minimalizovat,“ zdůraznil Polášek. „Zároveň však mají Češi zarezervované termíny dovolené, a my jim chceme nabídnout alternativu k zahraničním pobytům,“ dodal Polášek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva