Kauzy Jaromíra Soukupa měly rekordní sledovanost

01.03.2018 14:45 | Zprávy

Televize Barrandov si připisuje další úspěch. O ten se postaral včerejší díl publicistického pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa, který zaznamenal nejlepší hodnoty v historii pořadu. Na přetřes přišlo téma financování České televize, které si nenechalo ujít v průměru 357 tisíc diváků, přičemž alespoň tři minuty v kuse premiéru sledovalo neuvěřitelných 736 tisíc lidí.

Kauzy Jaromíra Soukupa měly rekordní sledovanost
Foto: TV Barrandov
Popisek: TV Barrandov

Ve středu 28. února odvysílala televize Barrandov další díl publicistického pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Moderátor pořadu divákům přehledně vysvětlil hospodaření České televize, která každý rok vybere od poplatníků přes šest miliard korun. S těmito penězi ČT nakládá zcela bez kontroly, protože Nejvyšší kontrolní úřad na hospodaření této stanice nedohlíží.

Závažnost tématu měla vliv i na sledovanost. Včerejší premiéru pořadu si nenechalo ujít v průměru 357 tisíc diváků starších 15 let při podílu 12,5 procenta, což je jednoznačně nejlepší výsledek v historii pořadu. Alespoň tři minuty v kuse vysílání vidělo 736 tisíc diváků.

„Z včerejších hodnot sledovanosti jasně vyplývá, že toto téma zajímá značnou část lidí. Rekordní hodnoty mě samozřejmě těší, daleko důležitější je ale pro mě fakt, že právě tito lidé mají nyní alespoň hrubou představu o tom, co všechno je možné v neuvěřitelném světě veřejnoprávních médií. A pokud se ostatní média bojí pojmenovávat věci pravými jmény a raději mlží, Kauzy Jaromíra Soukupa jsou tu od toho, aby napřímo ukázaly, kdo za danou věc může. A jsem rád, že to oceňují i naši diváci. O to větší je to pro nás zodpovědnost udržet nastavenou laťku, která je už teď relativně vysoko,“ okomentoval úspěch Jaromír Soukup, generální ředitel televize Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media.

ATO – Nielsen Admosphere, 28. 2. 2018, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + VOSDAL, data k dispozici 1. 3. 2018

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Slavnostní účtenková loterie

Paní Schillerová, nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se zabývali zaměstnanci najati na účtenkovou loterii něčím užitečnějším? Nebo že bychom mohli za účtenkovou loterii ušetřit a tyto finance raději dát či rozdělit mezi pečovatelské domy na podporu důstojného stáří? Nemyslíte si, že by taková čás...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: V Temelíně vyměnili zařízení, které vyrábí elektřinu pro desetinu České republiky

13:28 ČEZ: V Temelíně vyměnili zařízení, které vyrábí elektřinu pro desetinu České republiky

Od roku 2019 vyrobil 42,8 TWh bezemisní elektřiny a ušetřil vypuštění téměř 35 miliónů tun CO2. Teď …