„Spolupracovat s lidmi z Polívkové smršti je rozhodně zajímavá zkušenost. Příběhy klientů Ergo Aktivu jsou vážně silné, už pro tu energii, kterou museli vložit do toho, aby se po úrazu zapojili zpátky do života. Vede to člověka k pokoře,“ říká Filip Sajler, který s Polívkovou smrští spolupracuje opakovaně: „Polévka je do jisté míry symbolem, v minulosti pomáhala už mnohokrát. A moje zkušenost je, že Češi pomáhají skutečně rádi. V minulosti jsme na některých akcích společně s Ergo Aktivem prodali pro dobrou věc i šest set litrů polévky,“ dodává.
V rámci speciálního sobotního dílu Kluků v akci tak mohli diváci nejen čerpat inspiraci z nových receptů, ale také formou DMS podpořit organizaci, která pomáhá lidem po vážném úrazu s cílenou rehabilitací. Ta jim umožní znovu se naučit základní dovednosti, jako je zvládnout jízdu tramvají, samostatně se obléknout či pracovat na počítači.
Spojení Kluků v akci neziskovou organizací Ergo Aktiv, o. p. s., je součástí projektu České televize, v němž se snaží propojovat divácky oblíbené pořady s charitativními aktivitami. Nedávno za tento projekt Česká televize získala i ocenění v rámci soutěže TOP odpovědná firma roku. Stala se tak vůbec prvním médiem, které za 13 let existence této soutěže, cenu získalo.
Příkladem dalších úspěšných „adopcí“ pořadů neziskovými organizacemi jsou například Zázraky přírody věnované Lize proti rakovině či Pestré společnosti, StarDance ve prospěch Centra Paraple, speciální díly Hodiny pravdy nebo soutěžního pořadu Míň je víc. Už šestadvacet let také Česká televize vysílá benefiční Adventní koncerty, díky nimž doposud rozdělila více než stovce neziskových organizací téměř 170 milionů korun.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva