Vítězství v hlavní kategorii ocenění – Nejlepší banka 2012 – navazuje na absolutní vítězství v jubilejním desátém ročníku konkurenčního ocenění Fincentrum Banka roku 2011. Během posledních dvanácti měsíců tak Komerční banka zvítězila ve dvou významných oceněních, která hodnotí kvalitu bank a bankovních služeb na českém trhu.
„Komerční banka je dlouhodobě spolehlivým partnerem klientů a referenční bankou v řadě klientských segmentů. Vedeme v oblasti kvality poradenství a služeb, velmi úspěšní jsme také v inovacích platebních technologií i ve schopnosti přizpůsobit produkty a služby měnícím se potřebám našich klientů,“ uvedl k převzetí ceny Henri Bonnet, předseda představenstva a generální ředitel KB.
Komerční banka mimo jiné jako první banka na českém trhu zpřístupnila technologii bezkontaktních plateb uživatelům mobilních telefonů s operačním systémem iOS od společnosti Apple, s operačním systémem Android i těm klientům, kteří chtějí bezkontaktně platit se svou běžnou kreditní kartou.
Právě za inovace v oblasti bezkontaktních plateb získala Komerční banka 2. místo v kategorii Bankovní inovátor 2012.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva