„Sklářství má na Vysočině dlouhou tradici, naším cílem je představit práci sklářských mistrů i výsledky sklářského řemesla, a to z pohledu slavné minulosti i významné sklářské produkce současné zaměřené na designové a autorské sklo. Nepůjde pouze o výstavy, ale i o kontaktní prezentace v nezvyklých lokacích, nebude chybět nostalgické vzpomínání na tradiční výroby, dny otevřených dveří v zapojených sklárnách nebo tematické zaměření říjnových tradičních Dnů otevřených ateliérů,“ informovala náměstkyně hejtmana Kraje Vysočina pro oblast kultury a památkové péče Jana Fischerová.
Vysočina sklářská se tak po několikaměsíčním plánování stala marketingovým tématem roku. Veškeré akce zaštiťuje a propaguje destinační agentura Vysočina Tourism. První informace podá zájemcům v nové publikaci Vysočina sklářská na veletrhu Region Tour v Brně. Krásu skla z Vysočiny včetně živých ukázek jeho výroby budou moci návštěvníci obdivovat na hlavním veletrhu cestovního ruchu Holiday World v Praze.
V Kraji Vysočina proběhne během roku mnoho akcí – výstavy, odborná sympozia, výtvarné dílny, přednášky, dny otevřených dveří sklářských provozů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva