Královéhradecký kraj: Krajskou infolinku za dopoledne využilo téměř 500 volajících

15.01.2021 18:48 | Zprávy

Dnes ráno byl spuštěn Centrální rezervační systém pro první vlnu očkování proti covidu. Královéhradecký kraj se snaží odlehčit celostátní informační lince 1221, a zřídil proto vlastní call centrum. Pracovníci krajského úřadu se na lince 495 817 110 snaží poradit seniorům i jejich blízkým s registrací na očkování.

Královéhradecký kraj: Krajskou infolinku za dopoledne využilo téměř 500 volajících
Foto: Královéhradecký kraj
Popisek: Královéhradecký kraj, logo.

Infolinka je v provozu ve všední dny od 9 do 15 hodin, ale není určena pro samotnou registraci a nenahrazuje celostátní linku 1221. Slouží například starším občanům, kteří nemají přístup k internetu a obtížněji tak získávají potřebné informace nebo nemají některé uživatelské dovednosti.

„Do dnešní 12. hodiny vyřídili naši zaměstnanci téměř 500 telefonátů. Vzhledem k tomuto náporu jsme se rozhodli naše call centrum posílit, a proto jsme proškolili dalších deset zaměstnanců, které bylo možné uvolnit z jednotlivých odborů krajského úřadu,“ říká hejtman Martin Červíček.

Nejčastější dotazy se dnes dopoledne týkaly problémů spojených s výpadky registračního systému. Pracovníci úřadu jsou ale schopni poradit s nejrůznějšími problémy, především s vyplňováním online formuláře a s vysvětlením celého procesu registrace předcházejícího samotnému očkování.

Zájemci o očkování najdou všechny informace na vládním portálu Covid Portál | Vládní opatření lidskou řečí (gov.cz).

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

koronavirus

Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.

Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.

autor: Tisková zpráva

Ing. Josef Bernard byl položen dotaz

Vaše ,,pomoc" živnostníkům

Jak nám má pomoci odložení plateb na pojištění, když zálohy stejně tak či tak budu muset uhradit? Paradoxně když se mi nebude v podnikání dařit, tak kde pak vzít peníze na zaplacení záloh, které jste dost zvýšili? Nemyslíte, že by bylo prospěšnější, kdybyste je nezvyšovali? Tvrdíte, že je to kvůli d...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Všeobecná zdravotní pojišťovna: Kamery s AI už vyšetřily zrak 50 tisícům diabetiků

22:28 Všeobecná zdravotní pojišťovna: Kamery s AI už vyšetřily zrak 50 tisícům diabetiků

S diabetem se dnes léčí už každý desátý člověk, mezi klienty VZP je to zhruba 590 tisíc lidí. Jejich…