Infolinka je v provozu ve všední dny od 9 do 15 hodin, ale není určena pro samotnou registraci a nenahrazuje celostátní linku 1221. Slouží například starším občanům, kteří nemají přístup k internetu a obtížněji tak získávají potřebné informace nebo nemají některé uživatelské dovednosti.
„Do dnešní 12. hodiny vyřídili naši zaměstnanci téměř 500 telefonátů. Vzhledem k tomuto náporu jsme se rozhodli naše call centrum posílit, a proto jsme proškolili dalších deset zaměstnanců, které bylo možné uvolnit z jednotlivých odborů krajského úřadu,“ říká hejtman Martin Červíček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Tisková zpráva