Ve znaku má namísto hokejisty lva s vyceněnými zuby a drápy, což symbolizuje bojovnost. Tvar loga je mnohem dynamičtější než předešlý kruh, který už nevyhovoval požadavkům moderní doby. Tyto kroky jsou součástí dlouhodobé strategie směřující ke změně a posílení image klubu.
„Nechali jsme zpracovat nový designmanuál. Tvoří nedílnou složku nové firemní identity, kterou se klub rozhodl od roku 2012 budovat. Právě proces řízení firemní identity, jehož odrazem, respektive výsledkem, je vnímání veřejnosti, tedy image, je důležitým faktorem prezentace klubu. Ve svém názvu chce klub evokovat příslušnost ke královskému městu, o němž pochází první písemná zmínka již z roku 1225, a příslušnost ke Královéhradeckému kraji, který vznikl v roce 2000,“ uvedl předseda představenstva klubu a náměstek primátora města Martin Soukup. Základem nového logotypu je stříbrný královský český lev s přemyslovskou zlatou korunou. Dynamika pohybu lva v logotypu navazuje na typický znak hokeje, kterým je rychlost. Tuto dynamiku podporuje i tvar písma, které bylo vytvořeno speciálně pro logotyp.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva