Internetový portál s auty Carismo cílí především na lidi, kteří dříve byli zvyklí nakupovat či prodávat ojeté vozy na základě inzerátů a bazarů. Přidává právní podporu, prověření historie vozů, podrobnou cenovou analýzu a velmi důkladnou nezávislou kontrolu technického stavu vozu. Technickým partnerem Carisma je největší servisní síť v České republice BestDrive nadnárodní společnosti Continental AG. Vlastnictví vozů ověřuje Cebia, leader na českém trhu prověřování historie vozů.
„Dle statistik českého trhu vychází, že ročně se prodá 620 tisíc ojetých vozů, z toho 330 tisíc nejde přes bazary, ale je to přímý prodej – takzvaný P2P. Do této filosofie Carismo zapadá, nikdy nebudeme bazarem, ale férovým zprostředkovatelem prodeje a nákupu vozu. Lidem, kteří prodávali do bazarů nabídneme vyšší prodejní cenu, těm, kteří v bazarech nebo na inzerci nakupovali pak detailní technické a cenové parametry vozu, které by jinde nenašli. Ve všech směrech jsme tak výhodnější než tradiční způsoby, protože klademe důraz na transparentnost,“ říká spoluzakladatel Carisma Jakub Kábrt.
Platforma Carismo byla úspěšně spuštěna v dubnu 2016. Na další rozvoj služby a na akvizici nových zákazníků nyní poptává na Fundliftu společnost Hollar Ventures, provozovatel platformy Carismo, celkem 2 miliony korun formou 2-letého konvertibilního investičního certifikátu s 10% ročním úrokem. Certifikát je v případech konverze směnitelný do základního kapitálu společnosti, tedy za podíl ve firmě. Podrobné informace o investici budou dostupné od 19. srpna na Fundliftu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek