„Naše společnost sídlí v Hradci nad Moravicí, který byl povodní postižen také. Velká voda bohužel zasáhla též řadu našich zaměstnanců a dobře tedy víme, jaké problémy řeší. Navíc víme, že na severu Moravy máme silný zákaznický kmen. Do doby, než zákazníci získají například plnění od pojišťoven, jim odložení plateb záloh poskytne potřebné volné finanční prostředky,“ říká Jakub Tobiáš, marketingový ředitel LAMA ENERGY GROUP.
Odložení plateb si mohou zákazníci dojednat buď na telefonní lince zákaznického servisu 800 991 199, která je v provozu ve všední dny mezi 8. a 17. hodinou, případně prostřednictvím e-mailové adresy zakaznik@lamaenergy.cz. Pro odložení záloh ze strany LAMA energy bude potřeba doložit, že zákazník byl velkou vodou zasažen.
O LAMA energy, a. s.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva