„Naše společnost sídlí v Hradci nad Moravicí, který byl povodní postižen také. Velká voda bohužel zasáhla též řadu našich zaměstnanců a dobře tedy víme, jaké problémy řeší. Navíc víme, že na severu Moravy máme silný zákaznický kmen. Do doby, než zákazníci získají například plnění od pojišťoven, jim odložení plateb záloh poskytne potřebné volné finanční prostředky,“ říká Jakub Tobiáš, marketingový ředitel LAMA ENERGY GROUP.
Odložení plateb si mohou zákazníci dojednat buď na telefonní lince zákaznického servisu 800 991 199, která je v provozu ve všední dny mezi 8. a 17. hodinou, případně prostřednictvím e-mailové adresy zakaznik@lamaenergy.cz. Pro odložení záloh ze strany LAMA energy bude potřeba doložit, že zákazník byl velkou vodou zasažen.
O LAMA energy, a. s.
LAMA energy je český dodavatel zemního plynu a elektrické energie, součást firemní skupiny LAMA ENERGY GROUP s vlastní těžbou ropy a plynu na jižní Moravě. Plyn těžený v rámci skupiny pokrývá potřebu zákazníků LAMA energy přibližně z jedné pětiny. Společnost sídlí v Hradci nad Moravicí, do jejího portfolia patří domácnosti i firemní zákazníci. LAMA energy působí na českém trhu již od svého vzniku 1. 4. 2007, kdy došlo k liberalizaci odvětví. Pod tehdejším jménem LAMA INVESTMENTS začala společnost dodávat plyn velkoodběratelům a od roku 2009 i domácnostem pod značkou levnyplyn.cz. V roce 2011 firma rozšířila své portfolio i na dodávky elektřiny a expandovala na Slovensko.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva