Globální kampaň „Life’s Good“ společnosti LG získala cenu od webu Favourite Website Awards (FWA), který od svého založení v roce 2000 oceňuje inovace a kreativitu v mobilním prostředí, včetně stránek adaptovaných pro mobilní telefony, prohlížečových her a chytrých aplikací.
„Ocenění od Favourite Website Awards si nesmírně vážíme,“ říká Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics. „Protože jsme nechtěli ochudit ani Čechy o tuto možnost, připravili jsme in-house lokalizovanou aplikaci. A celou řadu dalších podobných kampaní chystáme i v tomto roce.“
Kampaň Life’s Good (www.LifesGoodLG.com) využívá nejnovějších online technologií, které mají spotřebitele pobavit. Je velice úspěšná a neunikla pozornosti nespočetného množství médií po celém světě. LG ji odstartovalo v listopadu 2012 v Koreji a v České republice; po Novém roce ji rozšířilo do téměř 40 zemí.
Hlavní osobou kampaně je Min-woo Hwang, známý také pod pseudonymem Little Psy. Tento mladý tanečník se stal nesmírně populární díky hitu posledních týdnů – videu Gangnam Style. Hudbu pro tuto kampaň nahrála kanadská pop-rocková kapela The Moffats.
„Aplikaci http://www.lifesgoodlg.com/?lan=cs během měsíce a půl shlédly tisíce unikátních uživatelů, přičemž téměř více než 600 lidí video nasdílelo na sociální sítě Facebook a Twitter. Úvodní teaser video Life´s good s malým PSY http://www.youtube.com/watch?v=hRfSDPToKo0 vidělo na LG CZ YouTube kanálu téměř 20 000 lidí,“ říká Martin Malý.
Poslední interaktivní online kampaň společnosti LG s názvem Mission 3D běžela od dubna minulého roku a nedávno vyhrála zlatou cenu na 2012 Korea Advertising Awards.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva