Novinky by měly přispět k dalšímu rozšíření služeb pro domácí i zahraniční cestující, kterých denně Hlavní nádraží odbaví přes 70 000.
„Hlavní nádraží v Praze jedním z nejdůležitějších dopravních uzlů v České republice. Nově otevřené a zrekonstruované provozovny zpříjemní pobyt na nádraží všem cestujícím z České republiky i ze zahraničí. Naše služby jsou určeny jak cestujícím, kteří nádražní halou jen procházejí, tak těm, kteří se zde zdrží při čekání na spoj o něco déle. Všem pomáháme zajistit příjemně strávený čas, velmi kvalitní služby a produkty,“ vysvětluje Richard Procházka, CEO Lagardère Travel Retail CR.
Nově najdou na Hlavním nádraží cestující Pekařství Hello!. Jedná se o vlastní koncept společnosti Lagardère Travel Retail, který nabízí kvalitní čerstvé sladké i slané občerstvení a kávu to go. Inovovaný systém výdeje objednávek vychází vstříc cestujícím, kteří mají malou časovou rezervu.
Odlišným typem konceptu, který je však stejně úspěšný a velmi oblíbený, je kavárna Costa Coffee. Pobočka mezinárodního řetězce nabízí kvalitní kávu, ručně připravenou vyškolenými baristy. Cestující si ji mohou vychutnat v moderním interiéru kavárny, nebo si ji odnést s sebou.
Nového designu a novinek v provozu se dočkala prodejna řetězce Burger King, která na Hlavním nádraží fungovala již dříve pod jiným provozovatelem. Společnost Lagardère Travel Retail zefektivnila provoz díky rozšíření kuchyně a úpravě zázemí. Zákazníci jistě ocení také prodloužení otevírací doby, nový design interiéru a v neposlední řadě také nový výdejní systém, který zrychluje objednávky.
Již koncem minulého roku se na Hlavním nádraží otevřela také pobočka konceptu Bread&Co. Vedle klasické nabídky sladkých a slaných pekařských výrobků a čerstvých obložených sendvičů to go doplňují nabídku i teplá jídla. Zapečené sendviče a pravidelně se obměňující nabídku polévek (v pobočce umístěné vedle Burger King) oceňují zejména cestující, kteří si své jídlo chtějí vychutnat v příjemném prostředí provozovny.
„Všechny prodejny, které nyní nově provozujeme, vyžadovaly výrazné investice do interiéru i zázemí. Výsledkem jsou moderní provozovny s efektivní obsluhou a službami pro zákazníky. Ti jistě také ocení příjemné moderní prostředí. Mimořádný důraz klademe také na hygienu a vstřícný proškolený personál,“ dodává Richard Procházka. Mottem a cílem společnosti Lagardère Travel Retail je vytvořit takové prostředí a služby, kterými co nejvíce zpříjemní nejen každodenní cesty svých zákazníků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva