Letiště Praha: Nová kampaň v centru New Yorku podpoří příjezdový cestovní ruch z USA do ČR

25.12.2018 11:49 | Zprávy

Jako výsledek vzájemné spolupráce na marketingových aktivitách v oblasti příjezdového cestovního ruchu spustilo Letiště Praha, agentura CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu reklamní kampaň v New Yorku. Ta má za cíl představit na americkém trhu Prahu a střední Čechy jako atraktivní a bezpečnou destinaci a podpořit příjezdovou turistiku ze Spojených států.

Letiště Praha: Nová kampaň v centru New Yorku podpoří příjezdový cestovní ruch z USA do ČR
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Kampaň na podporu turismu v Praze a Středočeském kraji potrvá až do konce letošního roku a zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu.

„Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ dodává Václav Řehoř.

Vznik nových přímých leteckých spojení s Prahou závisí primárně na zájmu ze strany zahraničních turistů a příjezdové turistice. Ta potom sekundárně zajišťuje možnost pohodlně cestovat také pro Čechy.

Kampaň z dílny kreativní agentury Loosers využívá slogan „No Spoilers. See It Live“, který odkazuje na jedinečnost autentického a osobního zážitku z poznávání krás Prahy a okolí. Součástí kampaně jsou také webové stránky www.seeitlive.travel.

Reklamní kampaň v New Yorku je jednou z výrazných aktivit projektu TouchPoint, v jehož rámci dlouhodobě spolupracují Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeská centrála cestovního ruchu. Cílem projektu je společná a cílená podpora nárůstu bonitních turistů z velkých zahraničních trhů s dynamicky se rozvíjejícím výjezdovým turismem.

„Každým rokem se zvyšuje zájem amerických občanů o Českou republiku a my jsme rádi, že díky této kampani se dostane nejen Praha, ale i střední Čechy ještě více do povědomí tamních obyvatel. Střední Čechy mají určitě co nabídnout. Kraj nabízí opravdu široké spektrum památek, aktivit, krásnou přírodu, ale i pestré možnosti ubytování," říká ke spolupráci Markéta Wernerová, ředitelka Středočeské centrály cestovního ruchu.

„Realizace tohoto společného projektu nás velmi těší, je to výborná příležitost pro využití know-how našeho newyorského zastoupení pro propagaci turistického potenciálu Prahy a středních Čech a pro posílení image České republiky na trhu, s nímž máme od letošního roku posílené letecké spojení. Rádi budeme v tomto typu spolupráce pokračovat i v dalších destinacích s dobrou výjezdovou dynamikou, kam spolu s Letištěm Praha zaměřujeme své aktivity,“ upřesňuje Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.

Kampaň v New Yorku je první z řady reklamních aktivit zaměřených na podporu příjezdového cestovního ruchu na vybraných trzích. V roce 2019 by na ni měla navázat obdobná kampaň v asijských zemích.

Kromě nejrůznějších společných čistě marketingových aktivit zahrnuje spolupráce v rámci projektu TouchPoint také účast na mezinárodních veletrzích, odborných konferencích a podobných událostech z oblasti cestovního ruchu a letecké dopravy. Již v letošním roce se například Letiště Praha zapojilo do roadshow agentury Czech Tourism v Indii, Japonsku, Rusku nebo Saudské Arábii.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Slavnostní účtenková loterie

Paní Schillerová, nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se zabývali zaměstnanci najati na účtenkovou loterii něčím užitečnějším? Nebo že bychom mohli za účtenkovou loterii ušetřit a tyto finance raději dát či rozdělit mezi pečovatelské domy na podporu důstojného stáří? Nemyslíte si, že by taková čás...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústecký kraj: Národní park České Švýcarsko posiluje požární prevenci

22:28 Ústecký kraj: Národní park České Švýcarsko posiluje požární prevenci

Národní park České Švýcarsko v reakci na požár z roku 2022 významně posílil požární prevenci. Realiz…