Kampaň na podporu turismu v Praze a Středočeském kraji potrvá až do konce letošního roku a zahrnuje přibližně 1000 reklamních pozic ve vlacích newyorského metra a celkem 80 reklamních ploch ve vestibulu zastávky metra na 53. ulici a 5. avenue přímo v centru Manhattanu.
„Počet odbavených cestujících na přímých linkách do Severní Ameriky letos meziročně vzrostl o téměř 67 %. Příští rok očekáváme díky nové lince do Newarku další nárůst. To potvrzuje vysoký potenciál USA pro rozšíření leteckých spojení do Prahy,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha. „Očekáváme, že kampaň v New Yorku podpoří zájem Američanů o Prahu a okolí, což může také motivovat letecké společnosti například k prodloužení sezónních linek z USA na celoroční, což je naše priorita,“ dodává Václav Řehoř.
Vznik nových přímých leteckých spojení s Prahou závisí primárně na zájmu ze strany zahraničních turistů a příjezdové turistice. Ta potom sekundárně zajišťuje možnost pohodlně cestovat také pro Čechy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva