Řádné koncesní řízení bude vyhlášeno z důvodu končící platnosti stávající smlouvy. S vybraným dodavatelem Letiště Praha uzavře smlouvu na pět let. Spuštění nového konceptu taxislužby pro cestující se plánuje od ledna příštího roku.
„V novém výběrovém řízení na provozovatele taxislužby reagujeme na požadavky cestujících a inovace osobní přepravy. Zavádíme trendy, které budou mít pozitivní vliv jak na spokojenost klientů využívajících taxi, tak na obchodní vztahy mezi letištěm a poskytovatelem, ale i na samotné řidiče. U budoucího směřování koncepce taxislužby, kterou standardně využívá více než 20 procent cestujících, jsme se inspirovali také na zahraničních letištích, konzultovali jsme budoucí podobu napříč trhem a vycházíme i z průzkumů zákaznické zkušenosti,“ řekl Jakub Puchalský, člen představenstva Letiště Praha.
Hlavní změnu zaznamenají cestující už při objednávání jízdy na letiště či do centra Prahy. Objednávku si cestující potvrdí jednoduše digitální formou, ať už prostřednictvím kiosku nebo svého mobilního telefonu bez nutné instalace aplikace, nebo mohou jízdu objednat přímo u personálu taxislužby na přepážce v příletové hale obou terminálů. Na základě rezervace tak bude každý zákazník již před nástupem do vozidla vědět, kolik za cestu do cílové destinace zaplatí. Předem stanovená cena jízdy nejen v rámci hlavního města, ale i po celé České republice, bude již konečná a v průběhu jízdy se nezmění. Zároveň může zákazník vždy zaplatit i bezhotovostně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva