Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou již od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech České republiky. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě. Úkolem je také zvýšit povědomí o destinacích, počtu spojení a podpořit letecké společnosti.
„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili,“ dodal.
V letošním roce bude do této kampaně zahrnuto 15 různých míst ve čtyřech zemích ? Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku. Vizuály tak budou cestující lákat k letům například do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy. Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha.
Letiště Praha podporuje příjezdový i výjezdový cestovní ruch dlouhodobě a důležitou součástí rozvoje leteckých spojení. V rámci podpory příjezdového cestovního ruchu vznikla v minulém roce platforma TouchPoint, propojující obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.
Seznam podpořených destinací v roce 2019:
Země |
Destinace |
Počet letů |
Letecká společnost |
Francie |
Nice |
Až 7x týdně |
České aerolinie |
Francie |
Marseille |
4x týdně |
Volotea, Ryanair |
Francie |
Bordeaux |
2x týdně |
Volotea |
Chorvatsko |
Split |
Až 7x týdně |
Smartwings/České aerolinie |
Chorvatsko |
Dubrovník |
Až 7x týdně |
Smartwings |
Chorvatsko |
Zadar |
2x týdně |
Ryanair |
Itálie |
Bari |
Až 5x týdně |
Ryanair, WizzAir |
Itálie |
Benátky |
Až 19x týdně |
České aerolinie, easyJet, Ryanair, Volotea |
Itálie |
Neapol |
Až 5x týdně |
easyJet, Ryanair |
Itálie |
Pisa |
3x týdně |
Ryanair |
Itálie |
Boloňa |
Až 11x týdně |
České aerolinie, Ryanair |
Španělsko |
Girona |
Až 2x týdně |
Smartwings |
Španělsko |
Barcelona |
Až 5x denně |
České aerolinie, Ryanair, Vueling |
Španělsko |
Malaga |
Až 10x týdně |
Ryanair, Smartwings |
Španělsko |
Bilbao |
Až 3 týdně |
České aerolinie |
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva