Vypsání výběrového řízení předcházela několikaměsíční společná a veřejná diskuze se všemi potenciálními zájemci o účast v tendru tak, aby podmínky řízení byly zcela transparentní, účastníkům srozumitelné a zároveň odpovídající všem současným provozním náležitostem fungování trhu taxislužby. Cílem Letiště Praha je poskytnout koncovým zákazníkům kvalitní službu.
„Naším cílem je postupovat v procesu výběru maximálně transparentně. Zároveň chceme spolupracovat s profesionálními partnery, kteří budou dlouhodobě garantovat poskytování kvalitní služby dle dohodnutých parametrů, a pokračovat v dlouhodobém programu rozvoje Měníme letiště pro vás s cílem poskytovat kvalitní služby za odpovídající cenu,“ říká Jiří PetržIlka, člen představenstva Letiště Praha, a. s., a dodává: „Chceme zachovat a zvýšit kvalitu taxislužby, ale také komfort pro cestující, což zahrnuje například zajištění dostupnosti vozů do 5 minut od projevení zájmu cestujícího v režimu 24 hodin denně a nasazení flotily vozů minimálně střední třídy, kde žádné z vozidel nebude starší tří let.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva