Projekt robota je součástí technologického rozvoje Letiště Václava Havla Praha v oblasti zákaznické zkušenosti. Cestujícím bude k dispozici denně od 7:00 do 22:00 hodin. Projekt Letiště Praha a Mastercard je výsledkem dlouholetého partnerství obou společností a čerpá i ze zahraničních zkušeností Mastercard s tímto robotem.
S robotem Masterem Pepperem mohou cestující vést interakci v angličtině nebo češtině.
Na přímo kladené dotazy rozumí a odpovídá v anglickém jazyce. Prostřednictvím dotykového tabletu, který je součástí hardwarového vybavení robota, odpovídá a reaguje v českém jazyce. Master Pepper ovládá také autentické pohyby, díky kterým baví cestující a stává se jedinečným zážitkem při čekání na let. Skrz své funkcionality funguje nejen jako zdroj informací, ale především jako prostředek zábavy a zážitků.
„Letiště Praha disponuje dlouhodobými rozvojovými plány. Při jejich tvorbě a realizaci se díváme do vzdálenější budoucnosti tak, aby všechny projekty, které postupně budou vznikat, měly potenciál efektivně fungovat i v horizontu několika desítek let. Z toho důvodu sledujeme také trendy v oblasti moderních technologií, které vyhodnocujeme a následně zavádíme do provozu. Technologický rozvoj letiště potom směřujeme do pěti oblastí. Těmi jsou bezpečnost budoucnosti, mobilita budoucnosti, pohodlná cesta letištěm, virtuální nakupování a zákaznická zkušenost. Robot Master Pepper je příkladem technologického rozvoje letiště právě v oblasti zákaznické zkušenosti,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva