Letiště Václava Havla Praha bylo oceněné za kvalitu svých služeb. V evropské konkurenci obsadilo druhé místo

02.03.2016 11:21 | Zprávy

Letiště Václava Havla Praha se umístilo na druhé příčce v prestižním mezinárodním průzkumu, který hodnotí úroveň kvality služeb v roce 2015. Ocenění získalo v konkurenci všech evropských letišť, kterými projdou ročně více než dva miliony cestujících.

Letiště Václava Havla Praha bylo oceněné za kvalitu svých služeb. V evropské konkurenci obsadilo druhé místo
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Žebříček každoročně vyhlašuje Mezinárodní rada letišť (Airports Council International, ACI), a to pro regiony Afrika, Asie – Pacifik, Evropa, Střední východ, Severní Amerika a Jižní Amerika – Karibik. Pro Letiště Václava Havla Praha je to historicky první umístění na prvních příčkách průzkumu. Druhé místo sdílí společně s letišti v Dublinu, Curychu a na Maltě.

„Spokojenost cestujících je naším největším úspěchem, proto si velmi vážíme tohoto ocenění naší dosavadní práce. V minulém roce jsme podnikli řadu změn právě s cílem zlepšit celkový zážitek z letiště a jeho služeb, aby pro cestujícího příjemná dovolená začínala už na letišti. Zaměřili jsme se na zvýšení poměru kvality a ceny produktů i služeb, rozšíření nabídky, usnadnění orientace i rezervačních procesů, ale také na komfort a čistotu toalet. V těchto oblastech jsme také zaznamenali v názorech cestujících meziroční zlepšení,“ vysvětluje Václav Řehoř, předseda představenstva Českého Aeroholdingu, a odkazuje na loni spuštěnou kampaň Měníme letiště pro vás.

„Výsledek průzkumu ukazuje, že jsme se vydali správným směrem, a chceme v tom pokračovat, abychom zvýšili atraktivitu letiště také pro přilétající cestující. Soustavně pracujeme na zlepšení interiéru a exteriéru letiště, aby se zde cestující cítili komfortněji. Chystáme nové ideové řešení prostor připomínající více symboliku Prahy a České republiky, již v květnu se cestující mohou těšit na první nové Visitors centrum v příletové hale. Zároveň chceme rozvíjet individuální přístup pomocí vyškolených asistentů na příletech i odletech a v neposlední řadě prosadit komfortnější cestování do centra s moderně vybavenými a barevně odlišenými autobusy. Věřím, že s těmito chystanými změnami se nám podaří aspirovat na první příčku,“ dodává Řehoř.

Umístění je výsledkem průzkumu ACI, který probíhal na 300 letištích ve světě. Hodnotícími kritérii byla celková spokojenost cestujících s letištěm i s jeho službami, jako je nabídka restaurací a obchodů, vybavení letiště, průběh pasové a bezpečnostní kontroly, proces odbavení, snadná orientace, ale i doprava z/na letiště.
ACI je nezisková organizace porovnávající 1850 letišť ze 173 zemí celého světa. Jejím cílem je sledovat spokojenost cestujících a kvalitu služeb, které jednotlivá letiště nabízí. Na prvním místě se v regionu evropských letišť přepravujících ročně více než 2 miliony cestujících umístila letiště Šeremetěvovo, Plukovo a Soči, třetí místo obsadila letiště v Kodani, Keflaviku, Portu, Vídni a londýnské Heathrow. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Neoprávněná činnost pro cizí moc

Dobrý den, mám dotaz k tomu novému chystanému zákonu, který má trestat neoprávněnou činnost pro cizí moc. Nechápu, co je tím myšleno. Vy ano? Pokud je přeci něco nezákonné, tak na to jsou tresty nebo má trestat nějakou činnost, která není nezákonná? A lze za takovou činnost pak vůbec někoho postihov...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

APAS: HHC pod kontrolou, ne na seznamu zákazů

22:31 APAS: HHC pod kontrolou, ne na seznamu zákazů

Asociace poskytovatelů adiktologických služeb vyjadřuje své stanovisko k návrhu na zařazení hexahydr…