Lukáš Andrýsek se stal generálním ředitelem CSG Mobility

08.08.2023 12:29 | Komerční článek

Lukáš Andrýsek, generální ředitel společnosti Tatra Trucks, převzal odpovědnost i za vedení nově vzniklé divize CSG Mobility, která v rámci průmyslově-technologického holdingu Czechoslovak Group sdružuje společnosti podnikající v automobilovém a železničním průmyslu. Pokračuje tak kariérní růst manažera, který do holdingu CSG přišel v roce 2016 jako ekonomický ředitel a člen představenstva společnosti DAKO-CZ.

Lukáš Andrýsek se stal generálním ředitelem CSG Mobility
Foto: Czechoslovak Group
Popisek: Lukáš Andrýsek

V červenci tohoto roku vznikla v rámci holdingu CSG divize CSG Mobility. Tato divize spojuje dvě původní divize, a to CSG Rail a CSG Automotive. V nově vzniklé divizi jsou zastoupeny největší společnosti v holdingu, kterými jsou DAKO-CZ, a.s., výrobce brzdových systémů pro kolejová vozidla sídlící v Třemošnici, a kopřivnická automobilka Tatra Trucks se všemi svými přidruženými společnostmi. Sloučením do nové divize CSG Mobility dojde k maximálnímu využití synergií obou klíčových společností, využití dlouhodobých zkušeností a sil obou ve svých oborech silných a renomovaných značek.

Do čela divize CSG Mobility se postavil v pozici jejího generálního ředitele Lukáš Andrýsek, který je zároveň od jara tohoto roku CEO automobilky Tatra Trucks. Předtím působil ve společnosti DAKO-CZ, kde v roce 2016 začínal jako ekonomický ředitel, od roku 2018 působil jako výkonný ředitel a posléze postoupil na pozici generálního ředitele a předsedy představenstva. Pod jeho vedením společnost DAKO-CZ prudce expandovala po stránce výrobních i hospodářských výsledků. Tržby vzrostly během jeho působení z 950 milionů Kč v roce 2016 na 2,65 miliardy Kč v roce 2022, EBITDA ve stejném období stoupla ze 116 na 542 milionů Kč. Pod jeho vedením bylo založeno pět dceřiných společností v České republice a výroba brzdových systémů se rozšířila do Ostravy a formou dvou JV a jedné dceřiné společnosti i do Indie. Ve vedení Tatry má Lukáš Andrýsek za úkol navýšit výrobu, která by měla během několika let dosáhnout mety 2000 vozidel za rok.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: CHKO Kokořínsko – Máchův Kraj. Po stopách vlků

13:33 AOPK ČR: CHKO Kokořínsko – Máchův Kraj. Po stopách vlků

Po stopách vlků se pracovníci Agentury ochrany přírody a krajiny, Správy CHKO Kokořínsko – Máchův kr…