„Z úspěchu MÉDEY mám samozřejmě radost,“ říká Jaromír Soukup, CEO MÉDEA GROUP. „Dostat se na špičku je těžké v každém oboru, ale ještě těžší je, se tam udržet. Proto bych chtěl poděkovat všem našim obchodním partnerům za spolupráci, která je pro nás velmi důležitá a zároveň motivující k rozvoji dalších služeb,“ dodává Soukup.
MÉDEA uhájila své prvenství před druhým MediaComem. Na třetím místě se v žebříčku umístila agentura OMD.
Hlavním kritériem pro sestavení prestižního žebříčku RECMA Global Billings Rankings 2011 byl mediální obrat, do průzkumu bylo zapojeno celkem 61 zemí z celého světa. Z výsledků vyplývá, že je pouze sedm zemí, kde roli lídra trhu zastává nezávislá mediální agentura – a Česká republika k nim patří.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva