„Věřím, že zapojení Pražského kontaktního centra do vyřizování telefonátů směřujících na bytový odbor bude přínosem pro obě strany. Občanům zvedne telefon profesionální operátor i mimo úřední hodiny a zaměstnanci bytového odboru budou moci věnovat více času zpracovávání písemně podaných žádostí o pronájem bytu, čímž dojde k urychlení celého procesu,“ uvedl radní hlavního města Prahy Adam Zábranský.
Lidé se mohou s obvyklými dotazy, které se týkají žádostí o pronájem bytu v majetku hlavního města Prahy, obracet každý pracovní den mimo stávající úřední hodiny v době nouzového stavu (pondělí 8:00 - 13:00 a středa 13:00 - 18:00) na speciálně vyškolené operátory Pražského kontaktního centra. Ti budou od pondělí 14. prosince od 13:00 k dispozici pro případné informace z agendy bytového fondu na telefonním čísle 12444, a to konkrétně v těchto hodinách:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva