Kampaň má za cíl motivovat širokou veřejnost k využití aktivních a čistších forem dopravy, a to nejen do zaměstnání, ale v dnešní době časté práce z domova i kamkoliv jinam. Jedná se o již 11. ročník této celorepublikové kampaně, která přispívá k příjemnějšímu prostředí ve městech i ke zdraví a dobré kondici jejich obyvatel. V loňském roce se do akce zapojilo celkem 2 700 firem a institucí ze 48 měst a dohromady tak účastníci překonali díky výzvě téměř 4 miliony kilometrů na vlastní pohon.
V průběhu května se zároveň v rámci této výzvy konají například tradiční venkovní Snídaně pro cyklisty, které hlavní město Praha také finančně podpořilo. Stejně jako loni nebude chybět ani pojízdný cykloservis, který během května nabídne Pražanům možnost základního seřízení jízdního kola zdarma na několika místech v Praze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva