MPO zveřejnilo manuál na ochranu zákazníků proti nekalým praktikám při nákupu fotovoltaiky

11.05.2023 16:08 | Tisková zpráva

Zájem Čechů o výrobu energií z obnovitelných zdrojů roste. Spolu s tím se ale objevují nekalé praktiky některých dodavatelů. Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) zveřejnilo desatero rad, na co si dát pozor při výběru dodavatele, jaké podmínky si vyjednat či jak postupovat, když dodavatelská firma neplní podmínky smlouvy.

MPO zveřejnilo manuál na ochranu zákazníků proti nekalým praktikám při nákupu fotovoltaiky
Foto: mpo.cz
Popisek: Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR - logo

„V loňském roce jsme zaznamenali nárůst o 262 % co do počtu žádostí o připojení nových fotovoltaických elektráren a o 366 % co do jejich výkonu. Jen za leden až duben 2023 zaznamenala firma ČEZ distribuce téměř 21 500 žádostí s výkonem na úrovni 8 277 MW. Za první 4 měsíce se tedy jedná o požadavek na výkon, a to jen za firmu ČEZdistribuce, které odpovídá polovině výkonu za celý rok 2022,“ říká ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela a dodává:

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

David Smoljak byl položen dotaz

Můžeme kritizovat Trumpa, ale nemyslíte, že Evropa měla jednat o míru už dávno?

Vše přeci mohlo být jinak, kdyby Evropa jednala dřív a nesnažila se o to až poté, co se do toho vložil Trump. A jaký je váš odhad toho, jak jednání dopadnou? Bude Evropa dál podporovat Ukrajinu i případně bez USA? Protože asi není moc pravděpodobné, že Ukrajina přistoupí na mír za podmínek, které st...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …