Vítězem DigiEduHack se stal projekt s názvem Navigatiq pro učitele a žáky ZŠ, SŠ a gymnázií. Aplikace poskytuje učitelům informace, které jim pomohou kvalitně se připravit na výuku, a zároveň jim během samotné hodiny dodá od studentů zpětnou vazbu k pochopení probírané látky. Učitelé také mají možnost reagovat na aktuální situaci individuálním přístupem a po skončení hodiny rovněž získat zpětnou vazbu pro další rozvoj.
Prezentace vítězného návrhu zde.
Druhé místo pak získal chatbot Edu-AI, který má pomoci studentům před přijímacími zkouškami. Chatbot má přehled o tom, co už student umí, látku rozvrhuje do pravidelné výuky a samozřejmě komunikuje přes smartphone, takže je dostupný kdekoliv a kdykoliv.
Prezentace druhého týmu zde.
Třetí místo pak získala profesní sociální síť pro studenty s názvem Conwo. To je jednoduchá a především bezpečná sociální síť pro studenty SŠ, kde se mohou „vzájemně filtrovat“ podle zájmů, zkušeností a znalostí pro společné projekty, a díky tomu sestavit ten nejvhodnější tým.
Prezentaci třetího návrhu najdete zde.
Novinkou letošního roku bylo ocenění ve formě mentoringu, které mohly obdržet i týmy mimo stupínek vítězů. Společnost Oracle si pro svůj mentoring vybrala tým Comenio. Microsoft svůj čas věnuje řešení Emotivator a Acer bude dále pracovat s týmem, který vytvořil Red Monster kurz.
Druhý ročník DigiEduHack uspořádala organizace Czechitas společně s Národním pedagogickým institutem a Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy. Partnery akce byly společnosti Microsoft, Nadace Avast, Acer, Educator, Česko.digital, Oracle, Hardwario, Jihomoravské inovační centrum, Bakaláři, The Global Exec., Grow with Google, Edookit (Unicorn) a O2 Chytrá škola.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.