Příprava odborníků pro digitální svět klade vysoké nároky učitele a odborníky, kteří své know-how předávají. Účastníci kulatého stolu se shodli, že je nutné maximálně zapojovat do výuky na školách odborníky z praxe, vytvořit k tomu příslušné podmínky a maximálně zapojovat i samotné žáky a absolventy škol v roli průvodců mladších žáků. Učitelé, žáci a jejich rodiče by si měli být navzájem průvodci při objevování světa kybernetické bezpečnosti i z pohledu celoživotního učení.
“Člověk, který je vstřícný k objevování nových forem učení a vzdělávání skrze digitální technologie, nachází v životě lepší uplatnění. A pokud si je zároveň vědom všech rizik v online světě, je dobře vybaven zásadními dovednosti do života. Spolupráce jednotlivých aktérů na konkrétních opatřeních je důležitá, napomáhá tomu i samotná koalice, která má k dnešnímu dni 84 členů a je otevřená i dalším zájemcům,” uvedl na zahájení Ivan Pilný, zmocněnec MŠMT pro digitální vzdělávání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva