Začíná tím část dlouhodobé mediální kampaně „Pomáháme pomáhat, učit a bádat“, která je tentokrát zaměřena na prezentaci vědy a vysokého školství, jenž patří mezi klíčové oblasti finanční podpory z operačního programu.
Spot zaměřený na vysoké školství zohledňuje priority Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání v této oblasti a poukazuje tak na důležitost kvality vzdělání a uplatnitelnost absolventů v novodobé společnosti. „Velmi mě těší, že tento marketingový spot vznikl. Vědění a vzdělání jsou trvalé hodnoty, které otevírají dveře k úspěšnému pracovnímu životu. Nicméně důležitost těchto hodnot je právě v dnešní době nezbytné více než kdykoliv předtím připomínat, třeba právě i prostřednictvím marketingových nástrojů,“ říká rektor Univerzity Karlovy prof. MUDr. Tomáš Zima, DrSc.
Přidaná hodnota moderního vybavení a finanční podpory vědců je ústředním motivem spotu, který je zaměřen na vědu a roli operačního programu v této oblasti. Spot byl natočen v Centru ALGATECH v Třeboni, které vzniklo díky finanční podpoře z fondů Evropské unie. Jeho vedoucí, prof. RNDr. Ondřej Prášil, Ph.D., který ve spotu účinkuje, k tématu dodává: „Vědecké týmy našeho Centra disponují díky podpoře z fondů Evropské unie špičkovou laboratorní technikou. Kvalitní přístrojové vybavení je základem úspěšné vědecko-výzkumné práce, výchovy studentů a spolupráce se zahraničními pracovišti a univerzitami“.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva