Česká fotbalová reprezentace se utká v nadcházejících zápasech s Tureckem (10. 10. 2014) a Kazachstánem (13. 10. 2014) nejen o důležité body pro postup na mistrovství Evropy v roce 2016. Fotbalisté budou mít na svých kopačkách také sázku o tisíce piv zadarmo pro české fanoušky. K pivní odměně tak stačí přivést alespoň čtyři body z obou zápasů. Malou sázku o Velké pivo mezi sebou uzavřeli trenér reprezentačního týmu Pavel Vrba a sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.
„Stejně jak jsem věřil svému mužstvu v zápase s Nizozemskem, tak věřím v dobrý výsledek s Tureckem a Kazachstánem. Vykopat pro české fandy tisíce piv, je o to větší výzva,“ řekl s úsměvem Pavel Vrba, kouč české fotbalové reprezentace.
„Víme, že naši reprezentanti jsou dostatečně motivováni k maximálním výkonům, ale rádi bychom, aby ani na okamžik nezapomněli na tisíce fanoušků, kteří jim věří. Fandíme českému fotbalu, takže i když je to sázka, budu nejšťastnější, když trenér Vrba nebude muset do pivovaru a my budeme moci věnovat slíbenou odměnu fanouškům fotbalu a dobrého piva,“ uvedl sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.
Pokud naši fotbalisté uspějí a získají zmíněné čtyři body, dostane každý návštěvník fotbalového utkání ČR – Island, které se uskuteční 16. 11. 2014 v Plzni jedno pivo Gambrinus zdarma. Vzhledem ke kapacitě stadionu se dá předpokládat, že bude rozdáno více než 10 000 piv.
Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón a od letošního roku i variantu Gambrinus Šťavnatý Grep. Jedná se o míchané nápoje z piva a ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou obsah alkoholu 2,1% a osvěžující ovocná chuť.
Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a dodržování originálních varních postupů.
S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva