V rámci výluky, která začala v polovině března a potrvá do konce srpna, se mimo jiné postaví opěrná zeď ve stanici Hustopeče u Brna, obnoví kolejiště v mezistaničním úseku a připraví trakční sloupy. Ve stanici Šakvice se pracuje na novém podchodu, který zajistí bezbariérový přístup na všechna nástupiště.
Stavební práce začaly vloni v září, stavba bude ukončena jako celek na počátku příštího roku. V těchto týdnech se pracuje zejména na výměně železničního spodku a svršku v mezistaničním úseku, probíhají úpravy výpravních budov v obou stanicích i práce na zabezpečovacím a sdělovacím zařízení a trakci.
Stanice Šakvice bude mít vedle nového podchodu i nové nástupiště. Realizace projektu zatím běží podle harmonogramu.
Po dokončení projektu bude možné zavést vlakové spojení z Hustopečí do centra moravské metropole bez nutnosti přestupu. Traťová rychlost se zvýší na 85 km/h. V Hustopečích budou cestujícím k dispozici dvě nástupiště s délkou hrany 170 metrů. V obou koncových stanicích jim bude sloužit také nový informační systém. Díky provedeným úpravám se cestující dostanou vlakem z Hustopečí až do centra Brna za 35 minut.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva