Celkem bylo za poslední únorový den letošního roku prodáno 219 279 známek za 316 285 135 Kkorun. Přes 90,7 procena úhrad proběhlo přes e-shop edalnice.cz, necelých 5,6 procenta na pobočkách České pošty, 3,6 procenta přes čerpací stanice EuroOil a pouze 0,1 procenta úhrad šla přes samoobslužné kiosky. „Poslední únorový den se v nejvyšší špičce přes web edalnice.cz prodalo až pět dálničních známek za jednu vteřinu. Od začátku letošního roku bylo zaplaceno za používání dálnic téměř dvě a půl miliardy korun za víc než dva miliony dálničních známek,“ říká ministr dopravy Martin Kupka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva