Ministerstvo zahraničních věcí zřídilo Konzulární jednatelství v dějišti olympijských her

28.08.2016 21:08 | Zprávy

Ministerstvo zahraničních věcí ČR zřídilo v období od 1. srpna do 19. září 2016 dočasné konzulární jednatelství v Riu de Janeiru v Brazílii u příležitosti konání olympijských a paralympijských her s cílem zajistit maximální péči o naše olympioniky a jejich české fanoušky.

Ministerstvo zahraničních věcí zřídilo Konzulární jednatelství v dějišti olympijských her
Foto: mzv.cz
Popisek: Ministerstvo zahraničních věcí

Celkový počet Čechů, kteří se během letních olympijských her pohybovali v Brazílii, dosáhl přibližného počtu 1500. Diplomaté dosud asistovali českým občanům mimo jiné s řešením loupežných přepadení a kapesních krádeží a také v případech zneužití platebních karet. Zabývali se i případem dočasně nezvěstného Čecha. Konzulární jednatelství se také podílelo na aktualizaci bezpečnostních doporučení pro české občany, vydávalo náhradní cestovní doklad a zodpovědělo celou řadu dotazů veřejnosti.

MZV považuje dosavadní činnost konzulárního jednatelství v Riu de Janeiru za velmi úspěšnou. Zřízení dočasného konzulárního jednatelství veškerou asistenci českým občanům nesmírně usnadnilo.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Andrej Babiš byl položen dotaz

Valorizace důchodů

Před 2 týdny jste byl hostem v pořadu Xavera Veselého a jeden z posluchačů Vám položil dotaz zda zpětně přiznáte podvodně zrušenou valorizaci důchodů v červnu 2023 a Vy jste odpověděl "vrátíme ten vzorec". Nezlobte se, ale to není odpověď, kterou by člověk očekával od korektního politika a kandidáta...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …