„Finanční i organizační podpora ze strany agentury CzechTrade významně přispěla k úspěchu naší účasti na veletrhu FIHAV v Havaně. Ocenil jsem také profesionální přístup přítomných zástupců CzechTrade,“ říká Josef Kolář ze společnosti CAP-UNION.
Zatím největší akcí, která získala podporu projektu SVV 2013–2014, byl stavební veletrh Coneco v Bratislavě. Zúčastnil se ho rekordní počet českých vystavovatelů, kteří se zde představili v celkem 88 expozicích.
„O úspěšnosti projektu SVV svědčí i fakt, že společné české expozice obdržely od začátku roku již tři prestižní ocenění, a to na japonském veletrhu Nanotech v Tokiu, na veletrhu těžební techniky IME v indické Kalkatě a na veletrhu Ecology of Big City v ruském Petrohradě,“ dodává Petr Kraselovský, ředitel odboru fondů EU a komerčních akcí.
Projekt Společná účast na specializovaných výstavách a veletrzích v zahraničí 2013-2014 je financován z programu Marketing (OPPI) a patří do portfolia služeb, které agentura CzechTrade běžně nabízí českým exportérům. Subjekty, které splní podmínky projektu, mohou získat podporu až do výše 100 % způsobilých výdajů, maximálně však 120 000 Kč. Projekt se navíc netýká pouze veletrhů v tradičních vývozních teritoriích, jako je například Německo či Rusko, ale také v exotičtějších destinacích s exportním potenciálem, ke kterým patří například Kazachstán, Jihoafrická republika, Brazílie, Spojené arabské emiráty nebo Indie.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva