Aplikace, která je muzeem provede od zakoupení vstupenek přes jednotlivé expozice až po v rozšířené realitě oživlého ikonického plejtváka myšoka, navíc získala tři významná ocenění – Red Dot Award, Internet Effectiveness Award (IEA) a Zlatý středník.
V prestižní oborové soutěži Zlatý středník, která hodnotí nejlepší komunikační projekty a firemní média v České republice a na Slovensku, se aplikace Národní muzeum v kapse umístila na 1. příčce v kategorii Mobilní aplikace a inovace. Zároveň získala ocenění Red Dot Award v mezinárodní prestižní soutěži v kategorii Apps v sekci Brands & Communication Design 2022. Také odborná porota IEA (Internet Effectiveness Award) ji vyhlásila nejefektivnějším digitálním projektem v České republice v oblasti kultury a neziskového sektoru. Druhé místo pak získala v kategorii mobilní aplikace. Národní muzeum si odneslo také cenu Grand Prix za nejlepší projekt celé soutěže.
„Velmi si vážím všech prestižních ocenění, která naše aplikace získala. Moc mne těší její veliká obliba u našich návštěvníků. Národní muzeum s nimi komunikuje nejen prostřednictvím nových expozic a exponátů v nich vystavených, ale též prostřednictvím nejmodernějších digitálních technologií. Snažíme se být muzeem světové úrovně, atraktivním a návštěvnicky přívětivým. Získaná ocenění potvrzují, že se nám to daří, a já velice děkuji všem kolegyním a kolegům, kteří se na tom podílejí,“ říká generální ředitel Národního muzea Michal Lukeš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva