Na růstu sledovanosti Skupiny Barrandov se významně podílejí vlastní televizní formáty, které pro Skupinu Barrandov připravuje tým novinářů z vydavatelství Empresa Media. „Výsledky sledovanosti dlouhodobě potvrzují moji tezi, že existují smysluplné synergie mezi vydavatelstvím a televizí. Důležité je, že se na úspěchu podílejí rovnoměrně jak redakce našich prestižních zpravodajských titulů Týden a Faktor S, tak i společenských magazínů Exkluziv a Sedmička,“ uvedl generální ředitel Skupiny Barrandov Jaromír Soukup.
Velmi úspěšná byla opět talk show Jana Musila Nebezpečné vztahy. V sobotu ji sledovalo 405 000 diváků, v neděli reálné lidské příběhy, emoce a konfrontace přilákaly k obrazovkám 376 000 osob. „Talk show Nebezpečné vztahy nemá v prostředí českých televizí obdoby. Jsem rád, že tento formát oslovuje čím dál tím více diváků,“ dodal Jaromír Soukup.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva