Travel Trade Day (TTD) sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR v jednotlivých regionech.
Během dvoudenního programu incomingového workshopu TTD určeného pro české podnikatele, zástupce krajů, regionů a institucí činných v cestovním ruchu proběhne více než 1000 individuálních jednání. Workshopy jsou koncipovány jako série předem sjednaných 12 minutových schůzek. Samotné akci předcházejí 5 denní fam tripy po vybraných regionech České republiky, kterých se většina zahraničních delegátů zúčastní. Program doplňují vzdělávací semináře k vybraným destinacím i prezentace agentury CzechTourism.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva