Na svých kanálech, ať už je to Instagram, Twitter, Youtube či blog, seznamují své fanoušky s cestovním ruchem a cílovými destinacemi, které během cestování poznávají a skrz své online kanály propagují místa, které navštíví.
Dosahy
Lidé, kteří dorazili do jižních Čech, se zaměřují na evropské destinace, cestování v párech, nezávislé cestování, dobrodružné cestování, kulturní památky UNESCO i na ostatní historické a kulturní památky. Měsíčně jejich blog navštíví 143 000 lidí. Jejich facebooková stránka má 30 000 To se mi líbí a na Instagramu mají 59 000 sledujících. Jejich dosahy jsou tedy celkově opravdu vysoké.
V rámci doprovodného programu konference, který probíhal po celé České republice, zavítali tito profesionálové i do jižních Čech a do doprovodného programu tak byly zapojeny i ostatní subjekty jako ubytovatelé, gastroprovozy i další turistické cíle jihočeských destinací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva