Se stížností neuspěl u Českého telekomunikačního úřadu ani u poštovní ombudsmanky. Veřejná ochránkyně práv mu však během svého šetření dala za pravdu a podmínky České pošty se proto změní pro všechny.
Český telekomunikační úřad (ČTÚ) si s podnětem našeho stěžovatele z počátku nevěděl příliš rady. Poštovní ombudsmanka pak jeho stížnost zamítla ze dvou důvodů. Prvním byla tehdejší nemožnost doručit doporučenou zásilku do vlastních rukou adresáta mladšího 15 let. Druhým důvodem je nezpůsobilost osob mladších 15 let udělit souhlas s užitím osobních údajů.
Stěžovatel podmínky České pošty považoval za diskriminační, protože zákaznická karta přináší svým držitelům slevy na některé služby poskytované poštou a zjednodušuje podávání zásilek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva