Pražskou edici mapy pokřtil za CzechTourism hlavní projektový manažer projektu Česko jako Cool destinace pro mladé cestovatele Ondřej Janků a dále také ředitelka Prague City Tourism Nora Dolanská, která zastupovala i pražský magistrát. Mapa USE-IT ukazuje Prahu tak, jak ji mají rádi mladí Pražané. Letošní edici dominuje život kolem řeky, především tzv. Náplavka, a dění v jejím okolí.
V rámci kampaně k projektu Cool Česko je celkem 116 000 kusů USE-IT map v květnu a červnu distribuováno na zahraničních hudebních festivalech, studentských akcích, ale také v rámci informačních center. Celková návštěvnost 8 zahraničních propagačních akcí, které si již konaly například v Londýně, Barceloně nebo Eindhovenu, dosahuje až 60 000 lidí. Zájemci si kromě USE-IT map mohou z eventů odnést i cenu v podobě výletu do České Republiky (letenka, ubytování a vstupenka na hudební festival). Distribuovány jsou nejen mapy Prahy, ale také Brna, Ostravy, Plzně a Olomouce. Právě USE-IT mapa Olomouce vyšla letos vůbec poprvé, a to právě díky projektu CzechTourism Česko jako Cool destinace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva