„Chat je na Pražské lince důvěry klientům k dispozici již více než 3 roky bez přerušení, a to 42 hodin týdně. Celkový počet online kontaktů za tu dobu již překročil 5000. Mnozí klienti se přitom na pracoviště obracejí opakovaně, ať již formou chatu, nebo následně i telefonu. Počet letošních kontaktů je už nyní v září vyšší než za celý rok 2013,“ říká ředitel CSSP Mgr. Tomáš Ján, MBA.
„Klienti oceňují zejména bezbariérovost a anonymitu kontaktu. Nemusejí se nikam objednávat a docházet, odpadají také časté obavy a ostych v souvislosti s osobním setkáním s odborníkem. Mnohdy je tak pracovník na chatu prvním, kterému se svěří se svým problémem. Je-li třeba, tak můžeme klienty vedle poskytnutí podpory, poradenství či krizové intervence také nasměrovat na další specializovaná pracoviště“, upřesňuje Mgr. Jitka Gryga Medřická, vedoucí Pražské linky důvěry CSSP. Dodává, že vzhledem k poměrně velkému zájmu o tuto službu a k její časové náročnosti se bohužel stává, že se na mnoho klientů v průběhu omezené provozní doby nedostane.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva