Náročnou cestu k lékaři, hodiny čekání v ordinaci a zbytečné nervy může ušetřit odborník dostupný na telefonní lince. Služba nemá suplovat linku rychlé lékařské pomoci, jejím posláním je především nabídka konzultace v případě zdravotního problému, nasměrování na nejvhodnějšího specialistu a popřípadě i objednání na vyšetření.
To je asistence v podání Oborové zdravotní pojišťovny, která od loňského roku nabízí nejen možnost lékaře na telefonu, ale klient může výhod asistence využívat také přes internet, a to včetně mobilních zařízení.
„Pro mnoho pacientů je důležitý tzv. druhý názor odborníka na stanovenou léčbu, i proto je tento projekt Asistenční služby jednoznačně vítán. Velmi často se na tuto linku obracejí lidé, kteří žádají praktické rady a informace. Často chtějí konzultovat konkrétní zdravotní postup nebo jiné vhodné alternativy léčby,“ uvádí Ladislav Friedrich, generální ředitel Oborové zdravotní pojišťovny, která službu nabízí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva