Odstartoval čtvrtý ročník soutěže Vím proč. Videa z tohoto portálu využívá podle aktuálního průzkumu přes polovina fyzikářů

25.10.2016 13:36 | Zprávy

Vím proč je fyzikální soutěž, která usiluje o zvýšení zájmu mladých lidí o fyziku a technické obory. Po úspěšných třech ročnících, do kterých se zapojilo téměř 1 500 uživatelů, právě startuje ročník čtvrtý.

Odstartoval čtvrtý ročník soutěže Vím proč. Videa z tohoto portálu využívá podle aktuálního průzkumu přes polovina fyzikářů
Foto: kr-stredocesky.cz
Popisek: Prázdná třída, ilustrační foto

Žáci základních a středních škol mohou opět vkládat videa s vlastními fyzikálními pokusy na www.vimproc.cz a soutěžit o hodnotné ceny od Skupiny ČEZ a společnosti LMC. Soutěžící mohou vyhrát jak tablety sami pro sebe, tak moderní učebnu v hodnotě 200 tisíc korun od Nadace ČEZ pro svou školu.

Soutěž Vím proč se po třech letech již dostala do povědomí fyzikářů na základních a středních školách. V letošním průzkumu autorů projektu mezi 166 českými fyzikáři odpovědělo 94 učitelů (57 %), že portál soutěže zná. Jen o trochu méně (54 %) pak potvrdilo, že videa umístěná na webových stránkách navíc využívá ke zpestření výuky fyziky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Martin Kukla byl položen dotaz

Zemědělci

Dobrý den, vy lituje zemědělce, ale podle mě jsou zemědělci nejvíc zvýhodňovanou skupinou. Pobírají obrovské dotace a kdo teď vydělává na těch drahých potravinách? Opět zemědělci, i když obchodníci určitě taky. A že se jim zvyšují daně? To přeci nám všem. Netvrdím, že to mají zemědělci snadné, ale k...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

7:23 DPP snížil počet reklamních ploch téměř o 80 % a více než ztrojnásobil výnosy z jejich pronájmu

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) identifikoval při poslední pasportizaci reklamních ploch na svém …