Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho

17.07.2018 18:44 | Zprávy

Velká komunikační kampaň Českých drah zaměřená na mladší zákazníky vzbudila v posledních měsících na české youtubové scéně značný ohlas. Do soutěžně laděného souboje videí se podařilo zapojit jedny z nejsledovanějších českých youtuberů.

Online projekt Českých drah Vlak’n’roll pokračuje, soutěž youtuberů vyhrál tým Kovyho
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Celý projekt vyvrcholil na konci června finálovým vyhlášením vítězů, které se konalo stylově v prostorách Fantovy budovy na pražském hlavním nádraží za účasti nejznámějších youtuberů a předsedy představenstva ČD Pavla Krtka. Vítězem se stal tým Kovyho.

Kampaň Vlak´n´roll, kterou spustily České dráhy na letošní léto, spojuje cestování vlakem, známé youtubery, jejich fanoušky a cesty po zajímavých místech v celé republice. Čtyři z nejznámějších českých influencerů, Kovy, MenT, Anna Šulcová a Bára Votíková, se spolu se svými spoluhráči z řad fanoušků objevili v osmi videích plných výzev a úkolů. Na základě hodnocení videí diváky proběhlo v pátek 29. června dlouho očekávané finálové vyhlášení celé soutěže. Vítězem se těsně před MenTovým týmem stal Kovy s fanynkou Dominikou. „Projektem Vlak’n‘roll, který byl a je na českém YouTube jedinečným dílem, jsme chtěli oslovit mladé lidi, protože to jsou naši budoucí cestující a možná i budoucí zaměstnanci. Chtěli jsme jim ukázat České dráhy jako moderní společnost, která jde s dobou,“ říká Pavel Krtek, předseda představenstva a generální ředitel Českých drah.

A jak si stojí celá kampaň Vlak´n´roll v číslech? Videa průměrně dosahovala sledovanosti výrazně nad 160 tisíc, což v souhrnu činí 2 miliony zhlédnutí. Některá videa se také po několik dní držela mezi prvními v trendech českého YouTube. Na komerční obsah nevídaný je ale hlavně poměr liků a disliků. Pozitivních reakcí bylo neuvěřitelných 98 %. Samotný hashtag #vlaknroll se jen na YouTube objevil téměř 1300krát. „Reakce na projekt jsou výborné. Stále ale ještě nejsme u konce. Úkoly, které na svých cestách youtubeři plnili, si vyzkouší i další podporovatelé a prožít si svůj vlastní Vlak´n´roll budou moct i všichni fanoušci. Každý z nich tak bude mít možnost pochlubit se svým výsledkem pod hashtagem #vlaknroll a změřit své síly s youtubery,“ uvádí k dalšímu pokračování kampaně Zuzana Čechová, ředitelka odboru cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Mgr. Róbert Šlachta byl položen dotaz

Spojíte se s SPD?

Půjdete do voleb společně? A co po volbách, umíte si s SPD představit koalici? Ještě by mě zajímalo, kdo za vás bude vlastně kandidovat? Nikoho jiného než vás neznám.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Elektrárny Dukovany a Dalešice loni navštívilo 54 138 zájemců

16:26 ČEZ: Elektrárny Dukovany a Dalešice loni navštívilo 54 138 zájemců

Přesně 54 138 návštěvníků si loni prohlédlo Jadernou elektrárnu Dukovany a Přečerpávací vodní elektr…