Panasonic uvedl na trh novou LED zářivku "Nostalgic Clear". Přiléhavé pojmenování evokuje návrat světla tradiční žárovky, tentokrát ve spojení s úsporností moderních zářivek. Díky unikátním technologiím rozptylu světla a tepelného záření emituje Nostalgic Clear (s označením LDAHV6L27CGEP) stejně jasné světlo jako klasická 40W žárovka (Edisonka). Kromě toho se může pochlubit energetickou úsporou okolo 84 procent ve srovnání s klasickou 40W žárovkou a s životností cca 40 000 hodin navíc vydrží přibližně 40krát déle než tradiční čirá žárovka. “Nostalgic Clear” je již nyní k dostání v celé Evropě.
"V Evropě jsme svědky zvýšené poptávky po LED osvětlení kvůli zákazu nebo plánovanému zákazu klasických žárovek v některých zemích. Je to i proto, že se spotřebitelé stávají šetrnějšími k životnímu prostředí. Naše kvalitní inovativní zářivky mají stejný vzhled, poskytují stejný pocit a světelný tok jako tradiční žárovka se všemi výhodami LED. Firmy i spotřebitelé tak dosáhnou úspory nákladů s vědomím menšího dopadu jejich osvětlení na životní prostředí. Proto jsme přesvědčeni, že je tato nová zářivka skvělým doplňkem naší produktové nabídky na evropském trhu”, uvedl Alexis Fernandez, produktový manažer společnosti Panasonic.
Nová LED zářivka staví na úspěchu svého 20W ekvivalentu, který získal po celém světě mnoho ocenění za design, včetně zlaté ceny iF, prestižního ocenění, které uděluje iF International Forum Design v Hannoveru. Panasonic “LED Nostalgic Clear” získala řadu dalších ocenění, která potvrzují vynikající design a výkon. Jako první LED zářivka, která dokázala reprodukovat klasické světlo tradiční žárovky, byla LDAHV4L27CG Nostalgic Clear oceněna v Japonsku zlatou "Good Design Award 2011". V roce 2012 obdržela ocenění “Universal Design Award” a “Universal Design Consumer Favorite”. Posledním oceněním, nikoli však z hlediska významu, je “Red Dot Award: Product Design”, kterou pro společnost Panasonic získala v roce 2012.
Zářivka je na českém trhu k dostání za cenu přibližně 750 Kč. Jejím uvedením Panasonic pokračuje ve svém záměru plnohodnotně působit na evropské trhu s osvětlením, kde plánuje koncem fiskálního roku 2015 (končí 31.března 2016) dosáhnout obratu 15 miliard JPY, tedy nárůstu o 500% proti úrovni fiskálního roku 2010 (skončil 31.března 2011). Kromě toho si společnost klade za cíl zvýšit prodeje v rámci globálního podnikání na trhu LED osvětlení, včetně světelného vybavení na 200 miliard JPY do konce fiskálního roku 2015. To odpovídá desetiprocentnímu podílu na světovém trhu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva