Společnost převzala ocenění v kategorii Industrial/Warehouse Lease za distribuční centrum Tchibo v Chebu, v kategorii Industrial Warehouse Development & Developer za Panattoni Park Cheb a v kategorii Campaign za reklamní kampaň „Ahoj, já jsem Tony“. Národní vítězové z roku 2016 změřili síly o nejvyšší ocenění Síně slávy na úrovni střední, východní a jihovýchodní Evropy. Letošní galavečer se konal v hotelu Mariott v srdci Prahy. Zúčastnilo se přes 300 realitních profesionálů ze 17 zemí.
„Chci říct jen celému týmu Panattoni Europe v České republice: dobrá práce, kolegové! Je to pro mě obrovská radost a zároveň povzbuzení do další práce, kterou máme před sebou,“ říká Pavel Sovička, generální ředitel Panattoni Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva