PardálOVO bezové vyvolává zájem i v zahraničí

13.08.2013 10:53 | Zprávy

Letos v dubnu uvedl Budějovický Budvar na český trh míchaný nápoj z piva „PardálOVO bezové“. U českých zákazníků se tento nápoj setkal se značným zájmem a také podle průzkumu agentury IPSOS hodnotí jeho chuť pozitivně 64% konzumentů. Prodejní plán „PardálOVO“ za období duben – červenec byl překročen o 37% a dosáhl objemu 7000 hektolitrů. Pro první rok na trhu plánoval pivovar, vzhledem k originální příchuti a nasycenosti trhu ovocných piv, objem prodeje 10 000 hektolitrů. „PardálOVO bezové“ se nedávno začalo vyvážet také na Slovensko. Příchuť bezového květu se zdá velmi atraktivní i zákazníkům v Německu, pravlasti míchaných nápojů z piva. Koncem srpna proto bude zahájen export i do této země.

PardálOVO bezové vyvolává zájem i v zahraničí
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pivo

Pivovar Budějovický Budvar uvedl letos v dubnu na český trh novinku – míchaný nápoj z piva „PardálOVO bezové“. Tento nápoj je výrazně odlišný od většiny produktů z této kategorie: nepoužívá k ochucení klasickou ovocnou složku (nejčastěji citrusové plody), ale bylinnou příchuť květů černého bezu. Na jeho vývoji se opět podíleli zástupci spotřebitelů, a to mužů i žen. Výsledkem jejich práce je nápoj, který vyváženě kombinuje chuť a osvěžující aroma bezového květu a přitom nepotlačuje výrazný pivní charakter a hořkost. Na české i evropské poměry nezvyklou a originální příchuť bezového květu spotřebitelé velmi dobře přijali. Podle červnového průzkumu agentury IPSOS hodnotilo chuť nápoje „PardálOVO bezové“ pozitivně 64% konzumentů. Účastníci průzkumu mimo jiné vzkazovali výrobci: „supr chuť, přírodní, bez barviv a umělostí“; „to bezinkové se vážně povedlo“; „dobrá volba příchuti – originální“ atd.

„Výsledky průzkumu se promítly i do výsledků prodeje. Plán na období duben až červenec jsme překročili o 37% a celkový objem dosáhl 7000 hektolitrů,“ říká Alena Mazancová, brand manažerka značky Pardál z Budějovického Budvaru. Pro první rok na trhu plánoval pivovar, vzhledem k originální příchuti a nasycenosti trhu ovocných piv, objem prodeje 10 000 hektolitrů. „PardálOVO bezové“ se nedávno začalo vyvážet na Slovensko a velký zájem projevili také zákazníci v Německu, které je pravlastí míchaných nápojů z piva. „Drtivá většina míchaných pivních nápojů v Německu má příchuť citrónu nebo grepu. Bezový květ při zkouškách našim obchodním partnerům v Německu velmi zachutnal. Společně jsme dospěli k závěru, že PardálOVO bezové by se mohlo v Německu obchodně prosadit a již koncem srpna zahájíme jeho export do této země,“ uzavírá Alena Mazancová.

PardálOVO bezové

Vývoj produktu v laboratoři Budějovické Budvaru byl zahájen v září 2011. V říjnu 2012 se do ladění parametrů nového nápoje zapojilo nejprve 120 zástupců spotřebitelů – poprvé včetně žen - a v další fázi téměř 1000 jejich přátel a rodinných příslušníků. „PardálOVO bezové“ je určeno pro muže i ženy a mělo by harmonicky propojovat jejich často velmi odlišné světy. Na trh se dodává v plechovkách a lahvích o objemu 0,5 litru. Je vyrobeno ze světlého ležáku Pardál Echt a kvalitního přírodního sirupu z květu černého bezu. Neobsahuje žádná umělá barviva ani chemické konzervanty. Obsahuje 2% alkoholu a energetický obsah je 135 kJ/100 ml.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž CzechSkills 2024 má zvýšit prestiž řemeslných a technických oborů u mladých

16:08 Hospodářská komora: Soutěž CzechSkills 2024 má zvýšit prestiž řemeslných a technických oborů u mladých

Podpořit zájem mladých lidí o technické a řemeslné obory a zvýšit společenskou prestiž lidí, kteří v…