„Vážím si důvěry přítomných členů a těším se na další práci v Destinační společnosti Východní Čechy v příštích letech. Věnovat se cestovnímu ruchu je poměrně složitá disciplína už proto, že je většinou tato mravenčí práce nedoceněná. Já osobně jsem velmi rád, jak v našem kraji funguje spolupráce mezi krajskou a pěti oblastními destinačními společnostmi, které spolu koordinují marketingové aktivity tak, aby byly efektivnější,“ řekl René Živný.
Byl stanoven a odsouhlasen plán marketingových aktivit na rok 2019. Kromě moderních trendů v komunikaci prostřednictvím sociálních sítí je i do příštího roku připravena klasická a osvědčená prezentace na veletrzích a prezentačních akcích. Tuzemské veletržní expozice jsou připravovány již tradičně s Královéhradeckým krajem pod společnou značkou Východní Čechy, zahraniční expozice jsou ve spolupráci s agenturou CzechTourism nebo polskými projektovými partnery.
„Spolupráci s Královéhradeckým krajem jsme kromě společných veletržních expozic a vydávání turistických novin rozšířili o projekt Cyklopecky Východních Čech. Oblíbená letní soutěž pro aktivní turisty se takto dostane k většímu počtu soutěžících,“ dodal René Živný.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva