Obdobný postup počátkem prosince schválila krajská rada. Kraj bude nadále jednat o uzavření konkrétní smlouvy s těmito dopravci, přičemž Leo Express Tenders by na základě své nabídky zajišťoval železniční provoz na tratích 024 a 025 včetně přesahu na území Olomouckého kraje, České dráhy pak na zbývajících tratích včetně mezikrajských spojů.
„Považuji za důležité, že tento postup byl projednán krajským zastupitelstvem, jelikož jedná o rozhodnutí, které ovlivní podobu regionální železniční dopravy na dalších deset let. Ačkoliv jsme tento krok učinit nemuseli, chtěli jsme všem kolegům dát možnost vyjádřit se k návrhu krajské rady, která toto téma projednávala počátkem prosince,“ uvedl hejtman Martin Netolický. Ten v rámci jednání krajských zastupitelů zopakoval základní informace týkající se právě tohoto postupu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva