Již od začátku června probíhá kampaň v slovenských tištěných i online médiích. Pardubický kraj je propagován prostřednictvím témat, která slovenské turisty dlouhodobě oslovují - hrady, zámky, historická města a koně. Čtenáři specializované přílohy deníku SME „Leto v Čechách a na Morave“ se mohou inspirovat čtyřstránkovým článkem s tipy, jak strávit léto na východě Čech, na zenyvmeste.sk byla umístěna pozvánka na naše hrady a zámky zároveň s bannerem, který zájemce směruje na další tipy a informace na www.vychodnicechy.info. Bannerová kampaň lákající na východočeské hrady a zámky je spuštěna také na www.topky.sk, propagační články a inzerce budou do konce měsíce srpna zveřejněny na 30 dalších webech – např. www.bleskovespravy.sk, www.24hod.sk, www.hlohovecko.sk, www.maxivyber.sk a další. PR článek je také umístěn v slovenské sekci pro média na www.czechtourism.com.
„Na Slovensku propagujeme náš kraj pravidelně. Letos jsme kampaň výrazně navýšili, protože pro Slováky jsme zvláště v tomto roce bezpečnou a zajímavou destinací pro trávení jejich dovolené. Odstartovali jsme již v lednu v Bratislavě tiskovou konferencí, prezentací na veletrhu Slovakiatour Bratislava, umístěním backlightu v Bratislavě a od června je v plném proudu online i tištěná kampaň,“ řekl René Živný, radní Pardubického kraje zodpovědný za sport, volnočasové aktivity, cestovní ruch a informatiku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva