Již od začátku června probíhá kampaň v slovenských tištěných i online médiích. Pardubický kraj je propagován prostřednictvím témat, která slovenské turisty dlouhodobě oslovují - hrady, zámky, historická města a koně. Čtenáři specializované přílohy deníku SME „Leto v Čechách a na Morave“ se mohou inspirovat čtyřstránkovým článkem s tipy, jak strávit léto na východě Čech, na zenyvmeste.sk byla umístěna pozvánka na naše hrady a zámky zároveň s bannerem, který zájemce směruje na další tipy a informace na www.vychodnicechy.info. Bannerová kampaň lákající na východočeské hrady a zámky je spuštěna také na www.topky.sk, propagační články a inzerce budou do konce měsíce srpna zveřejněny na 30 dalších webech – např. www.bleskovespravy.sk, www.24hod.sk, www.hlohovecko.sk, www.maxivyber.sk a další. PR článek je také umístěn v slovenské sekci pro média na www.czechtourism.com.
„Na Slovensku propagujeme náš kraj pravidelně. Letos jsme kampaň výrazně navýšili, protože pro Slováky jsme zvláště v tomto roce bezpečnou a zajímavou destinací pro trávení jejich dovolené. Odstartovali jsme již v lednu v Bratislavě tiskovou konferencí, prezentací na veletrhu Slovakiatour Bratislava, umístěním backlightu v Bratislavě a od června je v plném proudu online i tištěná kampaň,“ řekl René Živný, radní Pardubického kraje zodpovědný za sport, volnočasové aktivity, cestovní ruch a informatiku.
Ve spolupráci se zahraničním zastoupením agentury CzechTourism v Bratislavě k nám v minulém týdnu přijelo šest novinářů z několika médií (Pravda, Mafra Slovakia, Eurotelevizia, Historická revue, Nový čas pre ženy, ženyvmeste.sk), aby se na poznávací cestě krajem seznámili s turistickými zajímavostmi a mohli tak o nich předat aktuální informace prostřednictvím svých tištěných i online médií, ale i TV. Program pro ně připravila Destinační společnost Východní Čechy ve spolupráci s navštívenými subjekty.
První den press tripu skupina navštívila Pardubice, pokračovala do Národního hřebčína v Kladrubech nad Labem a zrekonstruovaného zámku Slatiňany. Druhý den na novináře čekala prohlídka zámku UNESCO v Litomyšli, Portmonea, rodného bytu Bedřicha Smetany i degustace vín v zámeckém sklepení. Odpoledne je čekal úchvatný rokokový zámek Nové Hrady s procházkou po rozkvetlých zámeckých zahradách.
„Program byl pro slovenské novináře tak zajímavý, že jen těžko by vybírali jedno top místo. Nadchnul je hřebčín v Kladrubech nad Labem, zámeček ve Slatiňanech, velmi příjemně byli překvapeni samotnými Pardubicemi. Atmosférou ve městě i vysokou úrovní gastronomie. Úspěch v Litomyšli byl tak trochu předvídatelný, nicméně málokdo čekal, že tak malé městečko má tolik lákadel a jedinečných míst atraktivních pro návštěvníka“, zhodnotila návštěvu Pardubického kraje Nora Gill, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Bratislavě.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva